π― Loyiha Maqsadi
Nima o'rganamiz?
1-sinf o'quvchilari kuz faslida tabiatda ro'y beradigan o'zgarishlarni oddiy kuzatuvlar orqali tushunib oladilar.
Kuzatish natijalari:
- π³ Daraxtlarning barg to'kishi
- π¦ Hayvonlar harakati
- π‘οΈ Havo harorati o'zgarishi
- π Mevalar pishishi
π Kuzda Nima Bo'ladi?
π‘οΈ Havo Harorati
Kuzda havo asta-sekin soviy boshlaydi. Biz issiq kiyimlar kiyadigan bo'lamiz.
π Daraxt Barglari
Barglar sariq, qizil, jigarrang tusga kiradi va to'kila boshlaydi.
π¦ Qushlar
Qushlar iliq o'lkalarga uchib ketadi. Ular sovuqdan qochadi.
π» Hayvonlar
Ba'zi hayvonlar qishga tayyorlanadi - oziq yig'adi yoki uyasini tayyorlaydi.
π Mevalar
Bog' va dalalarda mevalar pishadi, hosil yig'iladi.
π Insonlar
Issiq kiyim kiyadi va uyda isitish mavsumi boshlanadi.
π¬ Tajriba: "Kuzda daraxt bargi qanday o'zgaradi?"
Materiallar:
- β Har xil daraxtlardan to'plangan barglar
- β A4 qog'oz
- β Yelim, qalam
Barglarni tanla va kuzat:
π Kuzatish daftari:
TanlanΠ³Π°Π½ barg haqida ma'lumot bu yerda ko'rinadi...
π¨ Ijodiy Faoliyat
πΌοΈ Rasm Chizish
π Hikoya Yozish
π Yutuqlarim
Bajarilgan ishlar: 0/5
βοΈ STEM Integratsiya
Tabiiy Fan
Mavsumiy o'zgarishlar, hayvonlarning harakati, barglarning rangi o'zgarishi
Texnologiya
Qog'ozdan figuralar yasash, barg bosma texnikasi
Matematika
Kunlar sonini sanash, barglar sanash, harorat grafikasi
Informatika
Raqamli san'at yaratish, kuz manzarasi dizayni
π Baholash Mezonlari
β | Mezon | Ball | Holat |
---|---|---|---|
1 | Barglarni yig'ish va tajribani to'g'ri bajarish | 2 | β |
2 | Kuzatuvni sodda, tushunarli ifodalash | 2 | β |
3 | Rasm yoki amaliy ishda mavzu aniq ifodalangan | 2 | β |
4 | O'z fikrini ishonchli tarzda taqdim etish | 2 | β |
5 | Mas'uliyatli yondashuv va ishtirok | 2 | β |
Jami: | 10 | 0/10 |