Page 5 - PISA 2025 - Raqamli dunyoda o‘rganish
P. 5

MUNDARIJA




                 KIRISH � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �4


            1�  PISA 2025  � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � 6


                 1.1.  PISA haqida umumiy tushuncha  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  8


                 1.2.  PISA xalqaro baholash dasturining maqsad va vazifalari . . . . . . . . . . . . . .10


                 1.3.  PISA baholash tizimi va metodologiyasi  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .12


                 1.4.  PISA 2025 baholash yo‘nalishlarining umumiy tasnifi . . . . . . . . . . . . . . . . .16

                 1.5.  PISA tadqiqotlarida innovatsion yo‘nalishlarning ahamiyati . . . . . . . . . .  22


            2�  PISA 2025 - RAQAMLI DUNYODA O‘RGANISH � � � � � � � � � � � � � � � � � 26


                 2.1.  Raqamli dunyo tushunchasi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  28


                 2.2.  Raqamli texnologiyalarning ta’lim jarayonida tutgan o‘rni . . . . . . . . . . . 30

                 2.3.  Raqamli dunyoda o‘rganishga oid nazariy yondashuvlar . . . . . . . . . . . . .  32


                 2.4.  PISA doirasida raqamli dunyoda o‘rganish . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  35


                 2.5.  Raqamli dunyoda o‘rganish va mantiqiy hisoblash . . . . . . . . . . . . . . . . . .  38


                 2.6.  Kompyuter va raqamli vositalar yordamida muammolarni hal qilish . . 40

                 2.7.  Shaxsiy ta’lim jarayonlarini boshqarish . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  43


                 2.8.  O‘quvchilarning test natijalariga ta’sir etuvchi boshqa omillar  . . . . . . .  46

            3�  AMALIY TOPSHIRIQLAR TASNIFI VA BAHOLASH MODELI � � � � � 50



                 3.1.  Raqamli ta’lim muhitida topshiriqlarni bajarish . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  52

                 3.2.  Raqamli dunyoda o‘rganishga oid amaliy topshiriqlar . . . . . . . . . . . . . . . .57


                 3.3.  Vazifalar ketma-ketligi va turlari . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64


                 3.4.  Raqamli dunyoda o‘rganishni baholash modeli . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 66

                 XULOSA VA TAVSIYALAR � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �70


                 FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR RO‘YXATI � � � � � � � � � � � � � � � 72
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10